New stuff

Hey Bloggen 😀

Jeg har købt noget forskelligt tøj her på det sidste så synes lige i skulle se noget af det 🙂

Denne top har jeg købt i Bilka (I know what you are thinking, men Bilka sælger altså nogle gange nogle ret fine ting)til 129,- jeg synes den er super fin med det broderings ting der er på brystet, og tror den bliver super lækker til sommer

Disse strømpebukser som det er, har jeg købt på asos.com, jeg tror ikke de har dem mere, kan hvertfald ikke finde dem der inde, men de er bare så super fine i mønstret.

jeg fornemmer det er ret svært at se hvordan den egentlig ser ud på billedet, men den sidder altså sindsyg godt, så i får et billede når jeg får den brugt, den er virkelig flot, elsker den! jeg har også købt denne på asos.com

denne buksedragt har jeg også købt på asos.dk, men er faktisk i tvivl om jeg har lyst til at beholde dem, jeg synes ikke helt farven lever op til min forventning. hvad synes i?

disse sko, har jeg købt i en genbrug, og derfor kan i nok ikke gå ud og finde nogle ligene, men man ved jo aldrig, jeg har givet 50,- for dem, og synes de har sådan et cool vintage look med farver 🙂

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

Skriv et svar

