Smukke negle

Hej Bloggen 🙂

Jeg fandt på elf’s blog nogle virkelig cool negle jeg selv bliver nødt til at lave, jeg synes det var så yndigt, så jeg bliver lige nødt til at dele det med jer 🙂

først vælger man en farve man vil ligge på som tip, og putter det på

så gjorde de nogle vild smart med at tage en pensel og duppe dem i neglelak fjerner, og lavede en lige linje på tippen

derefter kom de en glimmer neglelak på

og til sidst som finish en gennemsigtig øverst.

jeg synes de er vildt cool!

Nu når jeg henviser til Elf så er det fordi jeg synes det er nogle super gode produkter til den meget billige pris. Jeg kan ihvertfald klart anbefale dem hvis man skal bruge nogle basis ting, de har et bredt udvalg inde for make-up.

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

1 kommentar

  1. Fine negle! så også godt det indlæg og har selv overvejet at prøve! 🙂

    Jeg har en give away kørende for tiden, som måske er noget for dig 🙂 man kan vinde et par nitteshorts og en sort clutch 🙂 du kan deltage her: http://helene-feeling-fabulous.blogspot.dk/2012/06/its-give-away-time.html

    xxHelene

    Svar

Skriv et svar

