Skt. Hans Aften

Hey Bloggen

Som så mange andre holdte jeg også skt. Hans med min søde kæreste, vi fik hjemmelavet (af mig) god mad og cyklede derefter ned på Engen, og hørte Rasmus Nørh, og så bålet blev tændt, som lidt ekstra tog vi et spil med der ned, som vi er blevt helt hook på, når vi “keder” os 😀

vi så to haremisser på assistent kirkegården da vi cyklede ud til bålet.

Kæresten på cykel, hehe 😀

Skjorte: Vintage top: Modström bælte: H&M Leggins: Gina Tricot Sko: Føtex

Spil!

Bålet da de lige var blevet tændt

Floooot!

Mange mennesker ved engen, til højre kan man ane at der er en scene 😛

Jeg håber i ogsaå har hjaft en dejlig aften.

Nu har jeg en enkelt eksamen tilbage inden de foralvor er sommerferie. allerede på næste mandag cykler vi til Svendborg hvor vi har fået lov at låne svigerforældrenes campingvogn, vi så sover i lige ned til stranden så det bliver super hyggelig.

Jeg vil forsøge at huske at tage nogle flere personlige billeder, og outfits 😀

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

Skriv en kommentar