Ferie Vindebyøre camping dag 1 + 2

hey bloggen.

sorry jeg ikke blogger så meget for tiden bla. har jeg været på camping i en unge hvor jeg valgte ikke at tage min computer med.

vi cyklede fra Odense og til Vindebyøre camping nede på Tåsinge ved Svenborg.

Vi havde fået lov at låne mine svigferforældres campingvogn, hvilket var rigtig lækkert. den første dag blev brug i selvskab med min kærestes søstre og deres to veninder, hvilket var rigtig hyggelig, og vejret var skide godt.

Dag 2 cyklede vi på Valdemar slot, hvilket var virkelig smukt, vi måtte ikke tage billeder indefor selvom nogen anden turister gjorde det alligevel.

På vej der hen så vi et skilt til Gl. Nyby, hvilket jeg fandet virkelig morsomt, senere fandt vi også ud af at der er en by der hedder Ny Nyby, haha!

ej det var lidt sjovt der stod en ren midt i den kæmpe have, den måtte jeg da lige hoppe op på 😛

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

Skriv et svar

