Sommerferie to-do liste

Jeg har simpelthen så mange ting jeg gerne vil nå her i ferien, jeg har jo aldrig haft så lang tid ferie uden at skulle det vilde. Jeg har jo kigget vildt på kolonihave hus fordi ejg vildt gerne vil have en have, men jeg har ikke kunne præcis den rigitge :/

Her er min foreløbige liste her til ferien:

– Lære at skrive med 10 fingre på computer

– Strikke sokker (ting er købt)

– Lave opslagstave (ting er købt)

√ Rydde op i kælderen (done)

√ Åbne min trendsales konto igen, og rydde ud i skabet

– Til frisøren – I know, frisøren?! men altså jeg trænger vildt, og har sådan ikke normalt råd til det, men nu skal det altså ske!

– Rive ukrudt på i gårdhaven, trænger utrolig meget, og ingen andre i den boligblok gør det

– Forhåbentlig få skiftet nogle af vores møbler ud med nye (genbrug)

 

Altså det er det ejg kan huske jeg skal nå, men der er sikkert mere 😛

Er der  noget i SKAL nå udover udenlandsferie her inden skolestart?

 

Tidligere indlæg
Skriv en kommentar

Skriv et svar

